mei
vrijdag 24 mei 2024 / 9:00 tot 17:00 , Het Beatrix College Tilburg

Teacher Maker Camp

Wat is Teacher Maker Camp

In twee dagen leer je tijdens het Teacher Maker Camp alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan in het techlab in je bibliotheek of school. Je wordt ondergedompeld in een inspirerende wereld van maken, creativiteit en praktische tips om met de meest voorkomende apparatuur te werken. Doe workshops, werk samen, hoor sprekers en ga gewapend met alle kennis en skills terug naar je lab.

De workshops worden verzorgd door Techni Science. Zij zijn experts in het geven van technische workshops aan de onderwijsdoelgroep en weten dus precies wat je als TMC-deelnemer nodig hebt. Techni Science geeft je een goede basis op het gebied van 3D-design, programmeren en meer.

Programma

Eerste dag: start om 9.00 uur, inclusief lunch, diner en avondprogramma. Einde om 22.00 uur.
Tweede dag: van 9.00 tot 17.00 uur, inclusief lunch.
Let op: je kunt je alleen aanmelden voor beide dagen.

Wat levert het je op?

Je leert onder andere hoe je 3d en 2d ontwerpt. Hoe je daarmee verschillende apparaten kunt laten werken en hoe je vervolgens  snelle en praktische resultaten krijgt. Je gaat aan de slag met creatieve challenges en ervaart dat je de techniek kunt gebruiken voor verschillende doelen en doelgroepen. Sprekers delen hun ervaringen rondom hun proces in maken en creativiteit.

Voor wie?

Bibliotheekmedewerkers en onderwijsmensen; alle mensen die aan de slag gaan met techlab in de bibliotheek of op scholen of hier interesse in hebben.
Voorkennis en ervaring is niet nodig! In het programma wordt rekening gehouden met alle niveaus.

Waar?

De Teacher Maker Camp vindt plaats bij het Beatrix College in Tilburg. Deze inspirerende locatie is een mooi voorbeeld van hoe je een lab en maakvaardigheden een goede plek op je school of bibliotheek kunt geven.

Prijzen

De kosten bedragen € 250,- (excl. btw) per persoon voor bibliotheekmedewerkers uit Brabant.
Voor deelnemers andere provincies of andere organisaties bedragen de kosten € 395,- (excl. btw) per persoon.
Goed nieuws: de 2e persoon vanuit dezelfde organisatie kan deelnemen voor de helft van de prijs!

Tot en met twee vrijdagen voor de start kan er kosteloos geannuleerd worden. Daarna is dit niet meer mogelijk, maar kan het ticket eventueel doorgegeven worden aan een collega.

Inbegrepen: 2 x lunch en 1 keer diner en alle materialen.
Een overnachting is niet bij de prijs inbegrepen. We kunnen wel suggesties doen voor overnachtingslocaties.

Hier vind je meer informatie.
Heb je vragen, neem dan contact op met Maxim van Someren via info@maximvansomeren.nl

Bekijk agenda-overzicht >>

Het Beatrix College, Ketelhavenstraat 3, 5045 NG Tilburg